روز عشق(93/7/12)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 690
بازدید کل : 283119
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
دو شنبه 14 مهر 1393برچسب:, :: 1:38 :: نويسنده : فافا

گل خوشگلم همون روز ازش عکس انداختم اما اپلود نمیشه منم از اون روز تا حالا گذاشتمش تو اب الان خشک شده ازش عکس انداختمپیوندتان مبارک چی میگه داداش

 

شربت شاتوت و مربای شاتوت مامان2 پز دستشون درد نکنه

لیوان شربت شاتوتی که بعد از گرفتن عکس برای خودم درست کردم بفرمایید

 


نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت17:28---30 مهر 1393
سلام فافاجون چشم به همه حرفات گوش میدم
فافایی کوجااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااییییی
نیستی چرا؟
دوست خوبم:سلام عزیزم افرین دخملم ایشالا کنکور میدی قبول میشی راحت میشی:)هستم بابا کارم خیلی زیاد شده:/


مریم
ساعت15:57---30 مهر 1393
سلااااااااااااااااااااااااام
وای مبارکه
چقدر خوشحال شدم
خداروشکر که فرصت پیش اومد و تونستین همدیگرو ببینین
عاشقونه هات ابدی عزیزم
دوست خوبم:سلوووووووووووووووم مرسی عزیزم بوووووس


دریا
ساعت10:32---30 مهر 1393
خداروشکر پس هویجوری یه هویی یه سری بزن تا خیالم راحت بشه داشتم نگران میشدم دست به مکان یاب و جی پی اینا میزدما
دوست خوبم:باوووشه دریا خانوم عروس اینده خوشگل من بووووس


فرشته
ساعت0:20---30 مهر 1393
وای چه خوب فافا آقاتون اومد مرخصی
من که فعلا درگیر پرستاری آقامونم
بیا ببین وضعمو
خدا مریضی نصیب کسی نکنه
ولی خیلی خوشم میاد از این جینگلواسیون اول صبحت
دوست خوبم:وااای خدا بد نده:(کار سنگین نکنی برات خوب نیست مواظب دخترت باش عزیزم جینگیلاسیون برای نفسی شعار ماست:)


دریا
ساعت12:54---29 مهر 1393
چوجایییییییییییی
دوست خوبم:فافا اینجا فافا اونجا فافا همه جا:)روزهای زوج دانشگاهم تا بیام خونه میشه هشت شب روزهای فردم بیمارستان نگران نباش عزیزم خوبیم خدا رو شکر :-*


رویا
ساعت2:05---28 مهر 1393
فدات بشم من مهربونم عزیزدلم.یعنی کلی دلم برات ضعف میره انقد شیطون و بلایی. سر این پست ملی خندیدم فافا مخصوصا اونجاش که به نفسی بنده خدا گفتی سیاه کچل!!!--
بهرحال چشمت روشن اگرچه میدونم الان دیگه برگشته و دلتنگشی عزیزم.آن شالا که خدا بهتون کمک کنه و تا آخر عمر عاشقانه کنار هم باشین عزیزم.توروخدا از دوستای بلاگفایی ت بپرس ببین چطوری تورو لینک کردن؟من نمیتونم آخه چرا؟
راستی برای پست قبل منظورت من بودم برای چالش عزیزم؟؟
دوست خوبم:خدا نکنه رویا جون:-*دیگه اموزشی تموم بشه دیگه نره تو افتاب میشه رنگ پوست خودش سفید جیگر:) البته نفسیم همه رنگش قشنگه.مرسی عزیزم بووووس رویا جون بلاگفا لوکس بلاگ لینک نمیکنه منم خدا بخواد چندوقت دیگه باروبندیل جمع میکنم میام بلاگفا.اوهوم منظورم خانوم دکتر خوشتیپ بود:)


ماه بانو
ساعت18:52---27 مهر 1393
فافا ینی وختی میام وبت باید اب قندم برام بیارن خعلی بلند بالاس اووووه منم که الان سرماخوردم جون ندارم دختر ملاحظه منه پیرزنو بکن خخخ
خب گلم دستور خامه کیک رو برو تواین ادرس
http://hanichef.blogfa.com/post-430.aspx
من از دستور خامه و پودر خامش استفاده کردم فقط پودر خامه رو چشمی هی ریختم سوالی بود درخدمتم
دوست خوبم:مرسی


دریا
ساعت23:18---25 مهر 1393
چی نا مفهوم بود؟
شما بستنی و ماکارون بردی نفس خانتم گل اورده با شربت مامان 2

فدات شم به خوبی و مهربونی تو نمیرسم که دوست خوبم
دوست خوبم:جملت نامفهوم بود:)اره دیگه تبادل کالا به کالاست:))عزیزمـــــــــــــــــــــــی بوووس


zahra
ساعت20:02---24 مهر 1393
فافا چرا کامنت من تایید نشده ؟ اصلا کامنت من واست اومده؟ حتما نیومده که تایید نشده پس حرفامو تکرار میکنم:) به به چه گلیه که خشکم شده انقدر نازه منم کلی گل خشک شده از نفسی دارم
و اما چه مادر شوهری داری بابا خداحفظش کنه جدا از مهربونی خیلییی هنرمنده ماشالا
البته توام دست کمی نداریا کلی به همسریت میرسی منم یکم یاد بگیرم از این کارا
دوست خوبم:از فافا به زهرا کامنتی ازتو به دستم نرسیده.نفسیم همیشه تو انتخاب گل نامبر وان البته تو انتخاب همسر ایندشم نامبر وان بودنش رو ثابت کرده:) همه ی گل هامو دوست دارم نمیتونم بگم کدوم بهتر خوشگلتر از اون یکی هستش.اره واقعا دستشون درد نکنه.زود یاد بگیر میام وبلاگت سر میزنم ببینم چیکار کردی:)حالا از الان برنامه ریختم اومد چه جوری اون پنج کیلویی که کم کرده رو جبران کنم:)


تمنا
ساعت15:54---24 مهر 1393
فافا من این خاطرتو میخوندم همینجوری شوقو هیجان ازم چیکه میکرد....
وای که چقدرخوش حالم انقدر خوش حال بودیو خوش گذشته بهت عزیـــــــــزم
یعنی دیگه همسریت ترکید بس دادیش بخوره

دوست خوبم:عزیزمی شما تمنا خانوم نه بابا بچم پنج کیلو کم کرده:((


آتوسا
ساعت7:50---24 مهر 1393
سلام فافا جون،دلم واست تنگ شده بود
خیلییییی خوشحالم که همسریت اومد تونستید همو ببینید،قرارتونم که مثل همیشه عالی بود
ایشالا همیشه خاطرات خوب داشته باشید با هم
دوست خوبم:سلام عزیزم منم دلم بهت تنگ شده بود ایشالا هرجا هستی خوش سلامت باشی مرسی عزیز مهربون بوووووس


مرجان
ساعت14:03---23 مهر 1393
من عاشق این آهنگ گوگوشم خیلی خوبه
حسابی از بودن همسریت انرژی گرفتیا قشنگ از نوشته هات معلومه
همیشه خوب وخوش باشین با هم
دوست خوبم:من که دیگه عاشقتر این اهنگه شدم مخصوصا وقتی به عشقم نگاه میکردم میخوندم براش:)اره خیلی اما الان باز نیست دلم تنگ شده براش مرجان جون:(مرسی عزیزم بووووس برای دوست خوب مهربونم


دریا
ساعت23:44---22 مهر 1393
چندتا پست اومد؟
قسمت نیت اون پستا بیاد
دوست خوبم:اخا یه چیز بگم خووو الان کامنتت نامفهوم بود برام منظورت چیست دخترم:)


دریا
ساعت23:36---22 مهر 1393
وای خدارو شکر چشمت روشن عشقم ایشالا خیلی زود واسه همیشه بیاد بمونه کنارت
دستت درد نکنه دست نفسیتم درد نکنه
وای چه میچسبه اون گوجیا نه؟
یادته؟منم بعد 61 روز بغلش کردم؟میهواستم تا اخر همون جای همیشگیم باشم درکت میکنم واقعا ادم از وصف بعضی لحظه های خاص و ناب قاصر هست
ارزوم خوشبختیته
دوست خوبم:چقدر دوست دارم دریا:-*برای چی دستمون درد نکنه؟؟:)اره دریا یادمه تو رودخونه موقع قایق سواری رفتی بغلش خداروشکر به عشق واقعیت رسیدی بووووس مرســــــــــــــــی عزیزم من الان در جواب قلب مهربون تو چی بگم عزیزم ایشالا تو هم همیشه سلامت خوشبخت باشی


فاطیما
ساعت19:03---22 مهر 1393
سلام فافایی من کلی نوشتم همش پاک شد یه دفعه اههههههههههههههه
شرمنده باید زود برم منم عاشق شربت شاتوتم چه مادر شوهری داری خوشبحالت منم موخواممممممممممممممم
همه مردا فکر میکنن بچه بیاد بینشون فاصله میافته
فدات گلم
دوست خوبم:سلام عزیزم فدای سرت که پاک شد من تا حالا شربت شاتوت امتحان نکرده بودم خوردم خیلی خوشم اومد بسی خوشمزس نعخیرم نمیدم مال خودمه:))ایشالا یه مامان خوب نازم قسمت تو بشه دخمل خوب بوووس.خوب اشتباه فکر میکنن دیگه بابا:/


یاسمن (سه شنبه ها)
ساعت17:47---22 مهر 1393

خوندن اینا یه انرژی زیادی میخواااااد ولی من بیشتر نگران خودتم که چطور اینا رو نوشتی چشات در نیومد ؟!
بعد از دوری این دیدنا خیلی مزه میده ، آدم قدر عشقشو بیشتر میدونه
شماهم که همش میرید بیرون غذا میبیندی به شیکم این بنده خدا ! چاق میشه لباس دامادی تنش نمیره ها
خدایی خوب مادرشوهری گیرت اومده حسابی قدرشو بدون فافا خانومی
شرمنده من کم سر میزنم بهت ، حسابی سرم شلوغه مامانم که رفته کارای دوتا خونه با منه برای کلی آدم هم باید غذا بپزم ، وقتای استراحتم هم فقط میخوابم

دوست خوبم:من همیشه انرژی برای پست هام دارم عزیزمخندهبیشتر برای خودمون مینویسم تا برامون همیشه لحظه لحظه هاش بمونه با خوندنش در اینده کیف کنیم توقعیم از کسی ندارم بخونه حتما کامنت بزاره کامنتم نزارن یا نخونن فرقی نداره من همچنان خاطره هامونو دقیق ثبت میکنم چون خیلی برام مهم باارزش هستن تا چندسال دیگه باارزشترم میشنبی تقصیراونایی هم که ما رو همراهی میکنن لطف دارن محبتشونو میرسونن من از کسی اصلا توقع ندارمبوسهنه بابا یاسمن پنج کیلو کم کرده پسرمگریهخدا همیشه مامان2 سلامت نگه داره سایشون همیشه بالا سر ما باشه عزیزمهبوسهخواهش میکنم عزیزم ایشالا مامان زودی برگرده



شاهی
ساعت23:15---21 مهر 1393
فافا باورت نمیشه من همه ی کاغذکادوهامون رو نگهداشتم مخصوصا اونا که واسه اونه چون همیشه متفاوت و با سلیقه خاصی کادو میکنه
حالا جعبه کادوها که دیگه جایه خود دارن
ازین خیلی خوشحالم که وقتی میخاد واسم یه مراسمی رو جشن بگیره از کادوش تا همه چیزشو برنامه میریزه و سعی میکنه سورپرایز باشن
من حدوده 120شاخه گله خشک دارم
باورت میشه روزایه اخریکه میخواستیم جدا شیم میگف میخوام تلافی 16ماهم در ارم
دیگه بالایه تختم جا واسه گل نبود
همه رو با روبانو بعضا کاغذاشون دارم
ولی حتی نتونستم همه کادوهامو بیارم خونه
خیلیهاش تو همون یونی قبلیمون تو کمد مونده
دلم خیلی واسشون تنگ میشه گاهی
فک کنم دیگه بعده عقد ببینمشون ولی اونموقع کلی تازگی داره واسمون
ماهم میخوایم همه یادگاریا رو با لطافت یه گوشه خونمون جابدیم
الان 25شاخه از گلا که خشک کردم دستمن
قراره خودم تابلو بسازم باهاش
حتما میفرستم واست فافا
شاید از اونوره اب فرستادم واست چون ما احتمالا 2 ساله دیگه بیشتر ایران نباشیم
دوست خوبم:چقدر خوب افرین که نگهشون داشتی بعدا با دیدنشون کلی کیف میکنی:-*حالا تو یونی جاش امن باشه بمونه اشکالی نداره به به میبینم که رفتنی شدی شیطون حالا هم کتاب میخوام هم دعوتنامه:))ایشالا همه مراحل زندگیت رو کنار عشقت با موفقیت خوشی بگذرونی عزیزم


مهدیه
ساعت23:11---21 مهر 1393
سلام فافا
کلی برات نوشتم بس که سرعت اینترنتم عااااااالیه پاک شد
عزیزم چقد خوشحال شدم که همسریتو بعد مدت ها دیدی و انقد بت خوش گذشته
ایشالا شادیت برقرار باشه عزیزم
فافا تو که انقد دلت پاکه واسه مام دعا کن

دوست خوبم:سلام مهدیه جون فدای سرت عزیزم ناراحت نباش این سرعت اینترنت دیگه عادی شده:/مرسی عزیزم باشه مهدیه جون من دعا میکنم اما نمیدونم دلم پاک باشه یا نه:)


شاهی
ساعت21:00---21 مهر 1393
فافا بلاگفا میترکه اگه من بخوام از خاطراتمون بگم
ایشاله یروزی رمانمون رو میدیم بیرون
زندگی و عشقه ما دوتا خیلی پیچو خمو سختی داشته در کناره یعالمه خاطراته قشنگو ارامش بخش
یادمه فافا یبار دوستم که همکلاسیمون میشد شوهر کرده بودو خلاصه واسش کادویه شبه یلدا اوردن
منم همینجوری بعده کلاس بهش گفتم کاشکی ماهم عقد بودیم
فک کن دیدم شنبه واسم با یه شاله بافت اومد
گف در حده توانم سعی کردم بهترین باشه
شبه یلدات مبارک
میدونی هنوزم وقتی سرم میکنم حس میکنم گرمه قشنگه پر از عشقه
وای بازم گفتم
چمه امشب من
دوست خوبم:بلاگفا نرو خوووب بیا پیش خودم لوکس بلاگ:))اولین کتاب با امضای خودت بفرست برای من:)چقدر حرکت قشنگ عشقولانه ایی بود شاهی عزیزم:-*اون شال هیچ وقت اوت نکن شاهی یادگاری نگهش دار من بعدا میخوام چیزایی که خیلی برامون خاطرس قاب کنم بزنم به دیوار اتاق خواب تو هم یه جوری نگهش دار که بعد از ایشالا صد سالم نگاهت بهش افتاد با دیدنش همون حس بهت دست بده بازم خاطره داشتی بگو عزیزم مشتاقم بووووس


شاهی
ساعت20:45---21 مهر 1393
نمیدونم چرا اینا رو گفتم فافا
شرمنده که بیربط حرف زدم
نمیدونم
شاید دلم تنگه روزاییه که واسه دیدنش تنهایک اس کافی بود:
بیا طبقه 2 دانشکده
همین
شاید دلتنگه روزاییم که اس میگرفتم من جلو دانشکده ام...کجایی؟
هیچوقت فک نمیکردم اونروزا یرزوی واسم خاطراته تکرار نشدنی بشن
سره کلاسه ارشد رفتم ولی جایه خالیشو روگوشه ای ترین صندلیه کلاس حس کردم
صدایه خنده هاش کم بود
من 4سال فقط شبا پیشش نبودم از صبح بودیم...باارامش کناره هم بودیم....ار وجوده هم لذت میبردیم....
نمیدونم چرا مینویسم...تایید نکن
فقط انگار میخوام خالی بشم
اینروزا فقط میخوام بهش بگم همه چی خوبه تا بهترین تلاششو واسه زودتر بهم رسیدنومون...دیگه نمیخوام از سختیا بگم
اون از من بیشتر تحته فشاره
واسه همین الان انگار جا موندم
4سال هر دل گرفتنی داشتم بهش میگفتمو خوب میشدم ولی الان باید بریزم تو خودم تا بهتر بتونه تلاش کنه و فکرش باز باشه
چی بگم فافا
ببخشید اگه کامنتتو پر کردم
تایید نکن اگه دیدی حرفه اضافه زدم عزیزم
دوست خوبم:تو عزیزمی شاهی این حرف نزن من همیشه برای شنیدن حرفای دوستای خوبم که تو یکیشونی همیشه حاضرم هروقت دوست داشتی بیا درددل کن شاهی عزیزم میدونم سخته خیلی هم سخته بیشترین چیزی که ادمو اذیت میکنه این دوری دلتنگیه مخصوصا وقتی کلافه میشه اروم نمیگیره به این فکر کن که بالاخره این روزهام تموم میشه چندسال دیگه کنارعشقتی بهترین لحظه ها رو برای هم رقم میزنید:-*اینجوری نگو شاهی دعوات میکنم هااا این چه حرفیه حرفای شما مثل گل میمونه عزیزم بوووس


شاهی
ساعت20:31---21 مهر 1393

فدات شم فافا


ایشاله همیشه شادو سره حال باشی


6روز همش 3بار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


امان از محدودیت ولی ستاره ها از محدودیت زاده میشوند


اقا ماکه میرفتیم پیشه همسری در دورانه مشقت باره دوری...مثلا 4روز بودم


اقا اوله وقت طوریکه کسی شک نکنه قرار میذاشتیم


حالا مثلا 7صبح!!!!!!


بعد فک کن من از ذوق و اینکه 1لحظه هم از دست نره ازساعتو کوک میکردم 5:30


بعدن کله شبو بیدار بودم که خواب نمونم


اخرشم4:30دیگه پامیشدم


فک کن اونم بیدار میشد ولی خب نمیشد بزنه بیرون 5 صبح


از 5 بهم اس میدادیم تا برسه بمن


خدایا اینا که راحت بهم میرسن از چیا ذوق میکنن


حالا از 7 اواره خیابونا بودیم تا7شب مثلا که باید برمیگشت

خدایی الان میبینم چه روزایی داشتیم

بنده در حدوره 2سال سواره ماشینش نمیشدم فک کن روزه تولده من یسال از 7 صبح دیگه تو خیابون بودیم تا8:30شب
خداشاهده 8:30شب با دلخوری جداشدیم
فکرشو بکن.....همش قذم میزدیمو حرف میزدیم
دیگه هرچی پارکو شهره بایزیو باغه وحش بود رفتیم
شاموناهاره صبونه هم سه جایه جدا خوردیم
کادوهامو گذاشته بود تو ماشین....اونم جلو یونی.......فک کن من از صبح دلم غش رفت واسه کادوهام و اقا سره شام بهم دادشون
چون دیگه ماشاله انقد دیرشدواس شام گفتیم بریم دره یونی بخوریم که من بخورمو بپرم تو برم خوابگاه
واااای چقد حرف زده
خواستی تاییدش نکن فافا
فقط الان فک میکنم اونروزا هم قشنگ بودن ولی ما فک میکردیم کاش بگذرنو پیشه هم باشیمو عقد کنیم

دلم تنگشون شد هرچند روزایه جدیدی با خاطراته جدیدی شروع شدن

دوست خوبم:سلام به شاهی جون خودم بزار همین اول بگم ای ادم زرنگ من این پست کامل نکرده بودم خوندی اخه داشتم عکس میذاشتم چند خطم بین مطالبم یادم اومد اضافه کردم اما یادم رفته بود گزینه درحال نمایش لغو  کنم اومده بود رو سایتخندهشاهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی من ازت وبلاگ میخوام ببین چه خاطرات نازی داری الان همین چند خطی رو که خوندم خیلی بهم مزه داد حیف نیست ثبتشون نمیکنی من وبلاگ میخوام یالا:))منم یه مدت ساعت میذاشتم رو پنج صبح ولی باز دیر میرسیدم اصلا من زمان باهم مشکل داریممرددمطمئنم ساعت بزارم رو سه صبحم باز دیر میرسم اصلا لحظه اخر کارام میپیچه بهم اتاقم میترکه اصلن یه وضعیخندهوای خیلی سخته تا شب منتظر موندی میدونم چی کشیدی مخصوصا اینکه اوایل باهم شدید رودربایستی دارن دوطرف نمیشه بگی بدو کادومو میخوام ببینم چیه:)))چرا سوار ماشین نمیشدی دخملآرامکامنت به این جیگری رو چرا تایید نکنم عزیزم ایشالا روزهای خوب پر از شادی منتظرت باشه بوووس



همسری
ساعت1:08---15 مهر 1393

سلاااااااااام
فافای لوس من به تو نمیگم جونم ؟؟ حالا خوب به تو میگم جون دلمااااااااا بله
این قرارمون شاید ویژه ترین قراری بود که تا الان داشتیم مخصوصا اینکه تیپ مورد علاقه منو زده بودی جیگر تر از همیشه شده بودی
خیلییییییییییی بیشتر از همه ی دنیا دوستدارم عمرم

نفسیم:سلام به تکیه گاه کوه بلند خودمبوسهبوسهبوسهنعخیــــــــــــــــــــــرم نمیگیزبان درازیبعله عشقم از ویژه ترین دلچسب ترینش بود البته همه قرارامون دلچسب اما این بعد از این همه مدت دوری واقعا چسبید:-**************************************************مرسی نفس من به جیگری شما که نمیرسمبی تقصیربوسهمنم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــی بیشتر از همه ی ادمای دنیا دوست دارم زندگی منبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: